Saturday, January 9, 2010

SIAPA KAMI?



Global Pro Agro Sdn Bhd adalah syarikat pengeluar produk minuman sejuk dan minuman panas yang pertama di Malaysia di bawah tandaniaga berdaftar 'Stevia Sweet' & 'Stevia Gold'. Syarikat ini adalah milik penuh 100% Bumiputera. Kesemua produk kami menggunakan Ekstrak Stevia sebagai bahan pemanis bagi menggantikan gula tebu di mana minuman keluaran syarikat kami amat sesuai kepada semua golongan lelaki, wanita, kanak- kanak dan warga tua dan amat sesuai untuk pesakit kencing manis yang semestinya telah lama tidak meminum minuman manis.


Pemasaran produk kami diuruskan oleh Global Pro Trading iaitu anak syarikat kepada Global Pro Agro Sdn Bhd. Kami tidak memasarkan produk ini menggunakan Multi Level Marketing atau MLM. Sebaliknya menggunakan Single Level Marketing untuk memastikan produk ini dapat bertahan lebih lama dalam pasaran. Di samping itu, kami juga mengadakan promosi bergerak ke setiap negeri di Malaysia untuk melantik pengedar serta mempromosikan jenama 'Stevia Sweet'.


Global Pro Trading bertindak untuk melantik stokis negeri dan juga pengedar bagi memastikan produk ini sampai kepada seluruh pengguna di Malaysia termasuk Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura. Misi kami adalah untuk memastikan semua lapisan masyarakat dapat merasai dan mengetahui APA ITU STEVIA?




GLOBAL PRO TRADING (AS 0295224-X)
G 158-159 JALAN PJU 10/3C
SEASON SQUARE DAMANSARA DAMAI
47830 PETALING JAYA
SELANGOR DARUL EHSAN
TEL:03-6142 1749 / 03-6142 1751
FAX:03-6142 1752
E-mail: eglobalprotrading@gmail.com


No comments:

Post a Comment